Retningslinjer for retur
Vi vil at du skal være veldig fornøyd med kjøpet ditt fra Naturecan.
Hvis du har problemer, kan du kontakte oss slik at vi kan jobbe med deg for å gjøre det riktige.
Hva punkter kan gjennebetales?
Søppel - vi tilbyr 14 -dagers garanti på alle varer som returneres ubrukte og i original stand på emballasjen.
Skadede varer - Alle skadede varer rapportert innen 14 dager etter mottak kan returneres for full refusjon eller erstatning. I dette tilfellet bærer vi som selskap fraktkostnadene.
Hvordan returnere et produkt?
Kontakt kundeserviceteamet, så informerer vi deg om de neste trinnene.
Returadressen kan variere for enkelte varer, så vennligst kontakt oss før du sender produktet tilbake til oss.
Er det noen avgifter for avkastning?
Som selskap påtar vi oss fraktkostnadene for produkter du ønsker å returnere innen 14 dager fra mottaksdagen, da produktet ikke er brukt. Det er imidlertid et unntak. Dersom pakken returneres fordi du ikke har valgt å hente den innen fristen og ikke har kontaktet oss om dette, trekkes fraktkostnader tilsvarende 125 kr fra beløpet.
Hvis produktet du mottok er skadet, kan du kontakte oss for ytterligere informasjon. I dette tilfellet trenger vi bilder av det skadede produktet, og vi fortsetter med umiddelbar refusjon. Hvis produktet du mottok er skadet, er det ikke nødvendig å returnere det.
Avvist mottak eller uteblitt frist
Dersom du velger å ikke betale toll eller om du overskredet fristen for å hente pakken, vil pakken bli returnert til oss. Du vil få refundert beløpet for pakken når den har ankommet vårt lager.
Vær imidlertid oppmerksom på at vi trekker fra leveringskostnadene tilsvarende 125 kr.
Hvor snart vil jeg motta min retur
Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e -post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen.
Refusjonen din blir behandlet, og kreditten blir automatisk brukt på den opprinnelige betalingsmåten innen 3-5 virkedager.